Pred nekaj meseci sem opazila Hubspotove oglase na LinkedInu, ko so veselo meta-oglaševali, kako so ravno z oglaševanjem na LinkedInu dosegli 400 % več potencialnih strank v okviru njihove ciljne publike. Er, inbound, celo Hubspot, in oglaševanje?
Pred nekaj leti sem se udeležila dogodka CEED Slovenia, na katerem je bil eden izmed gostujočih govorcev tudi podjetnik in investitor Jeff Hoffman. Med drugim je povedal anekdoto o športniku, ki vsak večer pred spanjem naredi 201 skleco. Nikoli se ne ustavi pri 200. Zgodi se, da se mu jih res ne ljubi narediti 200 in še tisto 1 za povrh, a vedno jih. Ko ga je Jeff vprašal, zakaj ravno 201, je odgovoril, da zato, ker se želi vedno zavedati, da v vse da 110 %.
Kakšne so zavzete stranke? To so tiste, ki imajo do vas tak odnos, da z vami brez težav ali celo rade komunicirajo, vas sprašujejo za informacije, delijo vaše vsebine, se spomnijo na vas, ko jih zanima kaj glede področja, na katerem delujete; skratka, dojemajo vas kot nekoga, na kogar se lahko obrnejo, tako kot se obrnejo na prijatelje ali sorodnike.
Instagram je med najbolj priljubljenimi družbenimi mediji, posebej v segmentu najstnikov in mladine , kjer prehiteva celo Facebook in Twitter. V Sloveniji naj bi imel okoli 75.000 uporabnikov, zato je vsekakor vreden pozornosti, ko načrtujete svojo komunikacijsko strategijo.
V enem od prejšnjih zapisov smo omenili, da so odzivi na družbenih omrežjih odličen vir vsebine. In prav lahko se vam zgodi, da imate pozitivnih odzivov in omemb veliko. Kaj storimo z njimi in kako jih učinkovito uporabimo?