Marketingaši v podjetjih, tako slovenskih kot tujih, mi večkrat rečejo, da težko sledijo tehnološkim in drugim spremembam, saj so pogosto preobremenjeni z obstoječim delom, proračuni za izobraževanje pa ne omogočajo obiska vrhunskih konferenc. Zato v današnjem zapisu na blogu pišem o kompetencah s petih področij, ki bi jih po mojem mnenju moral imeti vsak marketingaš. Če se ukvarjaš z digitalnim marketingom, verjetno ne boš izvedel(a) nič novega, bom pa vesela komentarja in dodatnih predlogov. ...
Spadate med tiste, ki ne marajo spletnih oglasov, in to tako zelo, da ste zato namestili aplikacije za blokiranje oglasov? Niste edini, nekaj sto milijonov uporabnikov ima na brskalnikih nameščene tovrstne aplikacije. Med njimi so precejšnje razlike glede na to, iz katere države ali generacije so (milenjci so, denimo, dosti manj naklonjeni spletnim oglasom, blokira jih skoraj polovica) in kateri brskalnik uporabljajo, skupno vsem pa je, da je rast izjemna. Da bi v takih okoliščinah marketingaši ...
Ne bom napisala, da ima danes že vsako podjetje blog na svoji spletni strani, ker to vsaj za Slovenijo (pa tudi za tujino, če smo iskreni) ne drži. Še veliko jih je, ki se niti malo ne ukvarjajo z vsebinami za svoje potencialne in obstoječe stranke, ki se ne poglabljajo v to, kaj njihove stranke res zanima in ki nimajo dolgoročne inbound strategije, ki bi jim prek vsebinsko poglobljene spletne strani in objavljenih vsebin prinašala nove leade. Še vedno se zanašajo zgolj na klasične marketinške ...
Prejšnji teden sem se vrnila s konference IABC World Conference, na kateri se je v New Orleansu zbralo 1100 udeležencev. IABC (International Association of Business Communicators) je združenje, ki ima 11.000 članov po vsem svetu. Z nekaj prekinitve sem članica že 16 let, letos pa sem prvič tudi predavala. Mednarodni komunikatorski javnosti sem predstavila bistvene lastnosti vhodnega (inbound) marketinga, s katerim se v zadnjem času poglobljeno ukvarjam, in jim pomagala videti, kako ga lahko ...
Vir: Kohl's, uradna stran na Facebooku
Če na spletu preživite vsaj pol toliko časa kot jaz, potem ste ta vikend težko zgrešili viralni video Američanke, ki se prav po otroško razveseli maske Chewbacce iz Vojne zvezd. Video je objavila na svojem profilu na Facebooku v četrtek pozno zvečer, do danes pa je nabral že več kot 131 milijonov ogledov in več kot 3 milijone delitev, objavilo pa ga je tudi veliko branih spletnih strani.
Zadnjič smo se v družbi pogovarjali o najljubših učiteljih iz srednje šole. Vsi imamo podobno izkušnjo – učitelji so poznali naša imena in mi njihova, ampak ene smo razumeli, jim zaupali in še danes bi jih vprašali za nasvet. Drugi so bili pa samo imena.