Actuado Blog

Vse, kar morate vedeti o vhodnem marketingu in tehnoloških trendih.

Objavljajmo zgodbe!

V enem od prejšnjih zapisov smo omenili, da so odzivi na družbenih omrežjih odličen vir vsebine. In prav lahko se vam zgodi, da imate pozitivnih odzivov in omemb veliko. Kaj storimo z njimi in kako jih učinkovito uporabimo?

INBOUND ni le konferenca, je filozofija

Začetek šolskega leta je letos sovpadal še z enim začetkom zame: prvič sem se udeležila konference INBOUND v Bostonu, ki jo vsako leto organizira podjetje Hubspot, znano po istoimenski platformi za t.i. inbound (vhodni) marketing in prodajo. Zbralo se je kar 14.000 udeležencev iz 70 držav.

Spoznajte svoje ključne stranke

Večkrat smo že poudarili, da morate zelo dobro vedeti, kdo so uporabniki vaše storitve ali izdelka in se znati z njimi pogovarjati. Verjemite nam, da skupina ljudi, ki je največkrat odgovor na to vprašanje, ne obstaja. To je “vsi, od mladih do starih”. Ljudje se razlikujemo že po letih, spolu, statusu, izobrazbi in kraju bivanja kaj šele po zanimanjih, poklicih, navadah in željah. Zato ob pripravi strategij komuniciranja veliko pozornosti namenimo ravno temu delu, saj je od njega odvisno vse ...

So aktivnosti B2B vsebinskega marketinga učinkovite?

Content Marketing Institute je septembra opravil raziskavo, katere rezultati so pokazali, da kar 55 % B2B (business-to-business) oglaševalcev ni povsem prepričanih, ali so njihove aktivnosti na področju vsebinskega marketinga učinkovite ali ne. Jih je pa 30 % zagotovilo, da so bili na tem področju uspešni. Kaj torej loči tiste, ki aktivnosti izvajajo uspešno in tiste, ki o tem niso povsem prepričani?

Najuspešnejše vsebinske oglaševalce od ostalih ločijo:

Kakšna je razlika med vhodnim in vsebinskim marketingom?

Oba sta razmeroma sveža trenda na področju oglaševanja in sta pravzaprav neločljivo povezana.

Inbound marketing

Inbound oziroma vhodni marketing z blogi, nastopi na družbenih medijih, podcasti, video vsebinami, e-knjigami, e-sporočili, optimizacijo za iskalnike in podobnimi komunikacijskimi aktivnostmi, ki se naslanjajo na kakovostne vsebine, pritegne pozornost kupcev še preden se odločajo za nakup ali na katerikoli stopnji prodajnega procesa. Pri tem se razlikuje od outbound oziroma izhodnega marketinga, ki s TV in radijskimi oglasi, letaki, telemarketingom in tradicionalnimi oblikami oglaševanja kupuje ...