Actuado Blog

Vse, kar morate vedeti o vhodnem marketingu in tehnoloških trendih.

INBOUND 2020: HubSpot novosti, ki bodo vaše workflowe povzdignile na višjo raven

HubSpot vsako leto organizira eno največjih marketinških konferenc - INBOUND, ki se je v letu, zaznamovanem s pandemijo covid-19, iz Bostona v ZDA prestavila na splet. Najverjetneje se vsi strinjamo, da imajo dogodki v živo posebno energijo, ki je spletni dogodki ne morejo ponuditi. Kljub temu, pa smo v Actuadu, kot HubSpotov Platinum Solutions Partner veseli, da so se ustvarjalci konference INBOUND 2020 znašli in dogodek prestavili na splet. Tako smo se lahko konference udeležile vse ...

Dobre prakse email marketinga

This post is also available in English

Čeprav so ji nekateri že desetletje nazaj odštevali dneve, e-pošta še zdaleč ni mrtva in tudi v 2020 ostaja eno ključnih marketinških orodij. V raziskavi 2020 B2B Marketing Mix Report je bil e-poštni marketing najpogosteje uporabljena marketinška taktika; uporablja jo kar 84 % vprašanih. Ker se v zadnjem času tudi mi pogosto srečujemo z vprašanji na temo učinkovitosti e-poštnih kampanj, smo prvi letošnji webinar posvetili email marketingu. Toplo ...

Zakaj je usklajenost med prodajo in marketingom ključnega pomena za rast podjetij

This post is also available in English

Neusklajenost prodaje in marketinga podjetja vsako leto stane skupno več kot trilijon dolarjev, nepovezanost the dveh oddelkov pa je glavni razlog za stagnacijo ali upad prihodkov.

O usklajenosti med prodajo in marketingom za rast podjetij smo govorili na našem oktobrskem webinarju. Direktorici Actuada Jasni Suhadolc se je pridružila Sinead Goggin, Senior Channel Account Manager pri HubSpotu, ki ima številne izkušnje s področja prodaje in marketinga. Na ...

Definiranje MQL in SQL: ključno za nagovarjanje kupcev skozi njihov celoten življenjski cikel

This blog post is also available in English

Pri poslu je, tako kot marsikje drugje, pomembno znati ujeti pravi trenutek: vedeti moramo, kdaj je pravi čas, da potencialno stranko nagovori prodajnik. To, da nam je obiskovalec spletne strani oddal podatke v zameno za premium vsebino, še ne pomeni, da je pripravljen za nakup. S prehitrim prodajnim nagovorom lahko uničimo prodajno priložnost, po drugi strani pa je ravno hitra odzivnost prodajnikov ključna, da posameznika pripeljemo do odločitve ...

Primerjava Mailchimpovih in HubSpotovih brezplačnih funkcij

This blog post is also available in English

Po raziskavah Chiefmarchtecha je orodij, ki se danes uporabljajo v marketingu, okrog 7000, ena izmed večjih težav marketingašev pa leži v izbiri pravega orodja po ugodni ceni. Obstaja veliko brezplačnih orodij, s katerimi lahko učinkovito in optimizirano delujemo (Jasna Suhadolc jih je nekaj predstavila tudi na delavnici Društva za marketing Slovenije).