Actuado Blog

Vse, kar morate vedeti o vhodnem marketingu in tehnoloških trendih.

Zakaj je video ključno orodje v marketingu in prodaji

This post is also available in English

Video vsebine so izjemno učinkovit način komuniciranja s kupci. Tega se danes zavedajo tudi mnoga B2B podjetja, ki video že uspešno vključujejo v svoje marketinške aktivnosti. Manj je takih, ki znajo video učinkovito uporabljati tudi v prodaji, prav tu pa se skriva velik potencial.

Uporaba videa v svetu brez stikov

This post is also available in English

Priljubljenost videa že nekaj časa narašča, še dodatno pa jo je okrepila epidemija koronavirusa. Pri preživljanju časa doma ljudje več časa posvečajo medijem, video vsebine pa predstavljajo enega glavnih virov zabave. Kot najbolj priljubljena vrsta vsebin si video vsekakor zasluži več pozornosti tudi v B2B okolju.

Inbound marketing ne deluje v vakuumu, povezati ga moramo z inbound prodajo

Novo ime in preznamčenje iz Virtue PR v Actuado nista edini novosti naše marketinške agencije, saj smo med drugim pričeli tudi z izvajanjem webinarjev (oz. spletnih seminarjev), s katerimi delimo znanje vhodnega marketinga in prodaje.