Začetek šolskega leta je letos sovpadal še z enim začetkom zame: prvič sem se udeležila konference INBOUND v Bostonu, ki jo vsako leto organizira podjetje Hubspot, znano po istoimenski platformi za t.i. inbound (vhodni) marketing in prodajo. Zbralo se je kar 14.000 udeležencev iz 70 držav.
V prejšnji objavi smo vas pripravili na pisanje, v tem zapisu pa kar zavihajmo rokave in se lotimo besedila.
Priprava vsebin za splet je ena naših dejavnosti, s katero se zelo radi ukvarjamo, pridobljeno znanje in izkušnje pa velikokrat posredujemo tudi slušateljem na delavnicah in predavanjih.
Tudi mi smo za trenutek podlegli trendu točkastih nasvetov. S pripravo zanimive objave seveda mislimo tako, ki bo ljudi spodbudila k akciji z lajkanjem, širjenjem in komentiranjem.
Content Marketing Institute je septembra opravil raziskavo, katere rezultati so pokazali, da kar 55 % B2B (business-to-business) oglaševalcev ni povsem prepričanih, ali so njihove aktivnosti na področju vsebinskega marketinga učinkovite ali ne. Jih je pa 30 % zagotovilo, da so bili na tem področju uspešni. Kaj torej loči tiste, ki aktivnosti izvajajo uspešno in tiste, ki o tem niso povsem prepričani?
Najuspešnejše vsebinske oglaševalce od ostalih ločijo:
Podcasti oziroma poddaje, kot jih je v slovenščino prevedel Jonas Žnidaršič, so digitalne zvočne ali video oddaje, ki jih preko spleta lahko prenesemo na računalnike ali mobilne naprave. Nanje se lahko naročimo preko RSS protokola, kar pomeni, da nas naprave avtomatično obvestijo, ko so na voljo nove oddaje. Za iskanje, nalaganje in poslušanje poddaj je na voljo veliko različnih aplikacij, najbolj znana med njimi je Applov iTunes, med ljubitelji pa je dobro uveljavljen tudi Pocket Casts, ki je ...