Actuado Blog

Vse, kar morate vedeti o vhodnem marketingu in tehnoloških trendih.

Kakšna vsebina ustvarja zavzete stranke?

Kakšne so zavzete stranke? To so tiste, ki imajo do vas tak odnos, da z vami brez težav ali celo rade komunicirajo, vas sprašujejo za informacije, delijo vaše vsebine, se spomnijo na vas, ko jih zanima kaj glede področja, na katerem delujete; skratka, dojemajo vas kot nekoga, na kogar se lahko obrnejo, tako kot se obrnejo na prijatelje ali sorodnike.

Kaj lahko z Instagramom naredite za prepoznavnost vaše blagovne znamke?

Instagram je med najbolj priljubljenimi družbenimi mediji, posebej v segmentu najstnikov in mladine , kjer prehiteva celo Facebook in Twitter. V Sloveniji naj bi imel okoli 75.000 uporabnikov, zato je vsekakor vreden pozornosti, ko načrtujete svojo komunikacijsko strategijo.

Pripravite e-obvestila, ki se jih bodo uporabniki razveselili!

Ne boste verjeli, a naročena sem na nekaj e-obvestil, ki se jih razveselim, ko jih najdem v svojem e-nabiralniku in jih tudi pozorno preberem. Njihovi skupni značilnosti sta ravno pravšnji interval pošiljanja ter zanimiva, koristna, pa tudi zabavna vsebina.

Objavljajmo zgodbe!

V enem od prejšnjih zapisov smo omenili, da so odzivi na družbenih omrežjih odličen vir vsebine. In prav lahko se vam zgodi, da imate pozitivnih odzivov in omemb veliko. Kaj storimo z njimi in kako jih učinkovito uporabimo?

Lektorirajmo svoje besedilo!

Objavili bomo zapis na blogu, novičko na spletu ali pa svojim naslovnikom poslali e-novice, a nimamo lektorja. Ker smo med pisanjem besedilo že nekajkrat prebrali, točno vemo, katera beseda bo sledila prejšnji. Naši možgani delujejo in nam na ta način lajšajo delo. A na žalost je to v primeru popravljanja lastnega besedila predvsem nadležna motnja. Najhuje je, da sicer briljanten um ne prepozna zamenjanih črk in ne vidi, če kje kakšna črka manjka. Lektura lastnega besedila je zato garaško delo!

Kje in kako najdemo vsebino za objave?

V podjetjih, ki se primarno ne ukvarjajo s pisanjem in z vsebinami, pogosto težavo predstavlja vprašanje: »Kaj naj objavljamo?«