Oba sta razmeroma sveža trenda na področju oglaševanja in sta pravzaprav neločljivo povezana.
Poznate Facebook strani, na katerih vsak petek piše “Petek je! Kaj boste počeli med vikendom?”, ob vsakem sončnem žarku “Sonček je!”, ob vsaki kaplji dežja hitro objavijo fotografijo skodelice čaja s pripisom “Dež pada, skočite pod odejo!”, vmes pa po tekočem traku objavljajo slike sončnih zahodov s citati. No, to so strani, za katere uredniki niso premislili, kaj in nakakšen način bi sploh radi sporočili svetu. Takšne stran sicer lahko pridobivajo precej lajkov strani in objav, a njihova ...
Vzpostavili ste komunikacijske kanale nadružbenih medijih, določili ste si poslovne in komunikacijske cilje, zdaj pa veselo na delo! Počasi! Že veste, s kom želite komunicirati, kaj jim želite sporočiti in kako boste vse te ljudi pripravili do tega, da vam prisluhnejo v množici informacij, ki se dnevno vali skozi njihove Facebook in Twitter profile?