Vsebinski marketing je dolgoročna zavezanost, ne enkratna kampanja. Zavedati se morate, da boste morali redni pripravi vsebin posvečati dovolj časa in sredstev, ki bodo potrebna za kakovostne vsebine.
Vsebinski marketing je v Sloveniji vroča roba. Vse več nas piše, snema, govori, oblikuje ..., kar prinese marsikaj, med drugim tudi nasičenost z vsebinami, pri nekaterih ustvarjalcih tudi slabše vsebine in posledično slabše rezultate. In če pri nas tega še ni opaziti v tolikšni meri, se v tujini, za katero za nekaj let zaostajamo, to že dogaja. Vsebinski marketing postopoma pada z višine, na kateri kraljuje zadnja leta. O čem govorim? Tako kot mnoge nove tehnologije in izumi tudi vsebinski ...
Prejšnji teden sem se vrnila s konference IABC World Conference, na kateri se je v New Orleansu zbralo 1100 udeležencev. IABC (International Association of Business Communicators) je združenje, ki ima 11.000 članov po vsem svetu. Z nekaj prekinitve sem članica že 16 let, letos pa sem prvič tudi predavala. Mednarodni komunikatorski javnosti sem predstavila bistvene lastnosti vhodnega (inbound) marketinga, s katerim se v zadnjem času poglobljeno ukvarjam, in jim pomagala videti, kako ga lahko ...
Verjetno ste že ugotovili, da vsebinski marketing, če se želite z njim resno ukvarjati, zahteva precej časa in različnih veščin. V idealnem primeru bi imeli v podjetju ekipo sodelavcev, ki se posvečajo samo vsebinskemu marketingu, vendar pa je v praksi redko tako. Morda imate ekipo sodelavcev v marketingu, ki sicer dobro opravljajo svoje delo, vendar jim manjka znanj in izkušenj, specifičnih za vsebinski marketing (in tudi časa?). Ali pa celo sami vodite vse marketinške aktivnosti.
Mladina si je privoščila šalo, ker petkova izdaja ne bo imela Mercatorjeve naslovnice
Vir: Facebook stran Mladine (z dovoljenjem)
Tokratni zapis pišem na poti iz Splita v Zagreb, kjer bom danes ponovila včerajšnje predavanje o digitalnem vsebinskem marketingu za fakulteto Doba. Včeraj sem v Splitu govorila, kaj je vsebinski marketing, danes pa bi rada zapisala, kaj ni.