Actuado Blog

Vse, kar morate vedeti o vhodnem marketingu in tehnoloških trendih.

ABM – Account-based marketing v B2B podjetjih

This post is also available in English

Za account-based marketing ste verjetno že slišali, gre za strategijo, ki ni nova, v zadnjih letih pa je postala popularna (tudi) zaradi novih tehnologij in pristopov, ki jih ta omogoča. Pri Actuadu smo nedavno izvedli webinar, na katerem je Jasna Suhadolc podrobneje predstavila, kaj točno account-based marketing je, komu je namenjen in kako se ga lotiti.

Kako lahko s HubSpotom merimo uspešnost našega dela?

Čas branja: 10 minut

Vsaka ekipa, naj se ukvarja z (inbound) marketingom ali prodajo, ima določene cilje, ki jih želi oz. mora zasledovati. Koliko novih leadov oziroma kontaktov smo v zadnjem mesecu dobili v naš CRM? Koliko odstotkov prejemnikov je odprlo naš mail? Kakšni so odstotki konverzije, ko kontakti potujejo po prodajnem lijaku od leadov do strank? Koliko novih poslov (ang. deals) smo ustvarili v CRM-ju ali kolikšna je njihova skupna vrednost? Koliko poslov smo dobili in zaprli ali ...

INBOUND 2020: Drzni nasveti za email marketing v izrednih razmerah

HubSpotova konferenca INBOUND, ki se običajno vsako leto konec poletja odvija v Bostonu, je bila letos zaradi izrednih razmer prestavljena na tisoče zaslonov po vsem svetu. To je bila odlična priložnost, da se je končno udeležimo tudi tiste iz Actuado ekipe, ki se bojimo letenja (da, govorim o sebi), nič pa ni škodilo, da smo jo skupaj spremljale med griči in krožniki Goriških Brd.

INBOUND 2020: HubSpot novosti, ki bodo vaše workflowe povzdignile na višjo raven

HubSpot vsako leto organizira eno največjih marketinških konferenc - INBOUND, ki se je v letu, zaznamovanem s pandemijo covid-19, iz Bostona v ZDA prestavila na splet. Najverjetneje se vsi strinjamo, da imajo dogodki v živo posebno energijo, ki je spletni dogodki ne morejo ponuditi. Kljub temu, pa smo v Actuadu, kot HubSpotov Platinum Solutions Partner veseli, da so se ustvarjalci konference INBOUND 2020 znašli in dogodek prestavili na splet. Tako smo se lahko konference udeležile vse ...

Podpora podjetjem v času epidemije koronavirusa

This post is also available in English

V času velike preizkušnje našega vsakdanjika smo. To velja tako za naša zasebna življenja kot tudi za podjetja in organizacije, ki se soočajo z enim največjih izzivov našega časa. Če imajo te negotove razmere pozitivno plat, je to gotovo krepitev skupnosti in medsebojne pomoči, kar bo marsikomu pomagalo prebroditi najtežje trenutke.

Dobre prakse email marketinga

This post is also available in English

Čeprav so ji nekateri že desetletje nazaj odštevali dneve, e-pošta še zdaleč ni mrtva in tudi v 2020 ostaja eno ključnih marketinških orodij. V raziskavi 2020 B2B Marketing Mix Report je bil e-poštni marketing najpogosteje uporabljena marketinška taktika; uporablja jo kar 84 % vprašanih. Ker se v zadnjem času tudi mi pogosto srečujemo z vprašanji na temo učinkovitosti e-poštnih kampanj, smo prvi letošnji webinar posvetili email marketingu. Toplo ...