Actuado Blog

Vse, kar morate vedeti o vhodnem marketingu in tehnoloških trendih.

Podpora podjetjem v času epidemije koronavirusa

Nina Kožar

This post is also available in English

V času velike preizkušnje našega vsakdanjika smo. To velja tako za naša zasebna življenja kot tudi za podjetja in organizacije, ki se soočajo z enim največjih izzivov našega časa. Če imajo te negotove razmere pozitivno plat, je to gotovo krepitev skupnosti in medsebojne pomoči, kar bo marsikomu pomagalo prebroditi najtežje trenutke.

Dobre prakse email marketinga

Iza Križaj

This post is also available in English

Čeprav so ji nekateri že desetletje nazaj odštevali dneve, e-pošta še zdaleč ni mrtva in tudi v 2020 ostaja eno ključnih marketinških orodij. V raziskavi 2020 B2B Marketing Mix Report je bil e-poštni marketing najpogosteje uporabljena marketinška taktika; uporablja jo kar 84 % vprašanih. Ker se v zadnjem času tudi mi pogosto srečujemo z vprašanji na temo učinkovitosti e-poštnih kampanj, smo prvi letošnji webinar posvetili email marketingu. Toplo ...

Zakaj je usklajenost med prodajo in marketingom ključnega pomena za rast podjetij

Iza Križaj

This post is also available in English

Neusklajenost prodaje in marketinga podjetja vsako leto stane skupno več kot trilijon dolarjev, nepovezanost the dveh oddelkov pa je glavni razlog za stagnacijo ali upad prihodkov.

O usklajenosti med prodajo in marketingom za rast podjetij smo govorili na našem oktobrskem webinarju. Direktorici Actuada Jasni Suhadolc se je pridružila Sinead Goggin, Senior Channel Account Manager pri HubSpotu, ki ima številne izkušnje s področja prodaje in marketinga. Na ...

Definiranje MQL in SQL: ključno za nagovarjanje kupcev skozi njihov celoten življenjski cikel

Iza Križaj

This blog post is also available in English

Pri poslu je, tako kot marsikje drugje, pomembno znati ujeti pravi trenutek: vedeti moramo, kdaj je pravi čas, da potencialno stranko nagovori prodajnik. To, da nam je obiskovalec spletne strani oddal podatke v zameno za premium vsebino, še ne pomeni, da je pripravljen za nakup. S prehitrim prodajnim nagovorom lahko uničimo prodajno priložnost, po drugi strani pa je ravno hitra odzivnost prodajnikov ključna, da posameznika pripeljemo do odločitve ...

Kako optimizirati marketing in prodajo ter doseči hitrejšo rast s platformo HubSpot?

Iza Križaj

This blog post is also available in English

Kot smo omenili že v prejšnjem zapisu, je orodij, ki se danes uporabljajo v marketingu, ogromno (več kot 7.000). HubSpot je zgolj ena od platform, ki nam pomaga pri doseganju marketinških in prodajnih rezultatov. Kot edini HubSpot Platinum Solutions Partner v Sloveniji jo seveda radi uporabljamo zase in za naše naročnike, z njenimi brezplačnimi ali plačljivimi funkcijami pa se spogleduje vedno več slovenskih podjetij.

Primerjava Mailchimpovih in HubSpotovih brezplačnih funkcij

Simona Truden

This blog post is also available in English

Po raziskavah Chiefmarchtecha je orodij, ki se danes uporabljajo v marketingu, okrog 7000, ena izmed večjih težav marketingašev pa leži v izbiri pravega orodja po ugodni ceni. Obstaja veliko brezplačnih orodij, s katerimi lahko učinkovito in optimizirano delujemo (Jasna Suhadolc jih je nekaj predstavila tudi na delavnici Društva za marketing Slovenije).