Actuado Blog

Vse, kar morate vedeti o vhodnem marketingu in tehnoloških trendih.

INBOUND 2020: Drzni nasveti za email marketing v izrednih razmerah

HubSpotova konferenca INBOUND, ki se običajno vsako leto konec poletja odvija v Bostonu, je bila letos zaradi izrednih razmer prestavljena na tisoče zaslonov po vsem svetu. To je bila odlična priložnost, da se je končno udeležimo tudi tiste iz Actuado ekipe, ki se bojimo letenja (da, govorim o sebi), nič pa ni škodilo, da smo jo skupaj spremljale med griči in krožniki Goriških Brd.

Kako optimizirati marketing in prodajo ter doseči hitrejšo rast s platformo HubSpot?

This blog post is also available in English

Kot smo omenili že v prejšnjem zapisu, je orodij, ki se danes uporabljajo v marketingu, ogromno (več kot 7.000). HubSpot je zgolj ena od platform, ki nam pomaga pri doseganju marketinških in prodajnih rezultatov. Kot edini HubSpot Platinum Solutions Partner v Sloveniji jo seveda radi uporabljamo zase in za naše naročnike, z njenimi brezplačnimi ali plačljivimi funkcijami pa se spogleduje vedno več slovenskih podjetij.

Primerjava Mailchimpovih in HubSpotovih brezplačnih funkcij

This blog post is also available in English

Po raziskavah Chiefmarchtecha je orodij, ki se danes uporabljajo v marketingu, okrog 7000, ena izmed večjih težav marketingašev pa leži v izbiri pravega orodja po ugodni ceni. Obstaja veliko brezplačnih orodij, s katerimi lahko učinkovito in optimizirano delujemo (Jasna Suhadolc jih je nekaj predstavila tudi na delavnici Društva za marketing Slovenije).

HubSpotov brezplačen CRM raste skupaj z vašim podjetjem

Sistem za upravljanje odnosov s strankami (CRM) je navadno investicija, ki si jo podjetja in start-upi v začetni fazi težko privoščijo, čeprav bi se že takrat morali odnosom s strankami posvetiti enako pazljivo kot kasneje in jim zagotoviti optimalno izkušnjo.