Vaše podjetje predstavlja nov izdelek (lahko tudi dogodek, storitev, pobudo, karkoli, s čimer se želite predstaviti javnosti), s katerim bi radi dosegli čim širši krog potencialnih kupcev oziroma uporabnikov. Poleg lastnih komunikacijskih kanalov, ki ste jih vzpostavili na svoji spletni strani in družbenih medijih (npr. Facebook stran, LinkedIn poslovna stran, Twitter profil), vam do širše javnosti lahko pomaga tudi sodelovanje z relevantnimi spletnimi portali in vplivnimi uporabniki družbenih ...
To vprašanje dobim kar pogosto. Ali njegovo različico glede uredništva družbenih omrežij. Težava je, ker ne morem izstreliti odgovora. Najbližje je: odvisno.
Facebook je eno od največjih omrežij za objavljanje vsebin, ki ga dnevno obišče milijarda od 1,6 milijarde vseh uporabnikov. Nekateri od njih tam preživijo dobršen del svojega delovnega in prostega časa - še najraje pa kje na poti na svojih mobilnih napravah.
Ljudje vedno več časa namenjamo družbenim oziroma spletnim medijem, kjer med drugim najdemo informacije o blagovnih znamkah, ki nam pomagajo pri odločanju za nakup. Zato vedno večkrat vključujemo v komuniciranje tudi vplivne uporabnike družbenih medijev in producente digitalnih vsebin, ki so pomembni za širjenje sporočil o izdelkih oziroma storitvah.
Pred nekaj leti sem iz opazovanja podobnih akcij, že obstoječih bralskih spletnih skupnosti in svoje prepolne omare s knjigami prišla na idejo za skupnost, katere člani bi podarjali knjige neznancem in tako širili ljubezen do branja in kakovostne literature. Na Twitterju smo ji dali ime, jaz pa sem na komunikacijski platformi, ki jo uporablja večina Slovencev odprla skupino. Tako so nastale Knjigobežnice na Facebooku.
V spletu vsebin in komunikacijskih kanalov, ki se jih poslužujemo v vhodnem marketingu, imajo družbeni mediji zelo pomembno oziroma kar nepogrešljivo vlogo: