HubSpotova konferenca INBOUND, ki se običajno vsako leto konec poletja odvija v Bostonu, je bila letos zaradi izrednih razmer prestavljena na tisoče zaslonov po vsem svetu. To je bila odlična priložnost, da se je končno udeležimo tudi tiste iz Actuado ekipe, ki se bojimo letenja (da, govorim o sebi), nič pa ni škodilo, da smo jo skupaj spremljale med griči in krožniki Goriških Brd.
This post is also available in English
Eden največjih izzivov spletnega poslovanja je pomanjkanje osebnega stika s kupci. Premostite ga lahko s pomočjo email marketinga, njegovo bistvo je namreč prav graditev dolgotrajnih odnosov s kupci: email marketing (e-poštni marketing) je eden najučinkovitejših načinov za nagovarjanje person oziroma predstavnikov vaših idealnih kupcev s pravimi vsebinami ob pravem času.
This post is also available in English
Čeprav so ji nekateri že desetletje nazaj odštevali dneve, e-pošta še zdaleč ni mrtva in tudi v 2020 ostaja eno ključnih marketinških orodij. V raziskavi 2020 B2B Marketing Mix Report je bil e-poštni marketing najpogosteje uporabljena marketinška taktika; uporablja jo kar 84 % vprašanih. Ker se v zadnjem času tudi mi pogosto srečujemo z vprašanji na temo učinkovitosti e-poštnih kampanj, smo prvi letošnji webinar posvetili email marketingu. Toplo vabljeni k ...