Actuado Blog

Vse, kar morate vedeti o vhodnem marketingu in tehnoloških trendih.

Postali smo prvi HubSpot Platinum Solutions Partner v Sloveniji

Jasna Suhadolc

This post is also available in English

V Actuadu smo uradni partner HubSpota že peto leto. Z novim napredovanjem iz HubSpot Gold Certified Partner v HubSpot Platinum Solutions Partner pa smo pridobili dostop do še večjega nabora HubSpotovih orodij, znanja in podpore njihovih strokovnjakov.

Zakaj je usklajenost med prodajo in marketingom ključnega pomena za rast podjetij

Iza Križaj

This post is also available in English

Neusklajenost prodaje in marketinga podjetja vsako leto stane skupno več kot trilijon dolarjev, nepovezanost the dveh oddelkov pa je glavni razlog za stagnacijo ali upad prihodkov.

O usklajenosti med prodajo in marketingom za rast podjetij smo govorili na našem oktobrskem webinarju. Direktorici Actuada Jasni Suhadolc se je pridružila Sinead Goggin, Senior Channel Account Manager pri HubSpotu, ki ima številne izkušnje s področja prodaje in marketinga. Na ...

Definiranje MQL in SQL: ključno za nagovarjanje kupcev skozi njihov celoten življenjski cikel

Iza Križaj

This blog post is also available in English

Pri poslu je, tako kot marsikje drugje, pomembno znati ujeti pravi trenutek: vedeti moramo, kdaj je pravi čas, da potencialno stranko nagovori prodajnik. To, da nam je obiskovalec spletne strani oddal podatke v zameno za premium vsebino, še ne pomeni, da je pripravljen za nakup. S prehitrim prodajnim nagovorom lahko uničimo prodajno priložnost, po drugi strani pa je ravno hitra odzivnost prodajnikov ključna, da posameznika pripeljemo do odločitve ...

Kako optimizirati marketing in prodajo ter doseči hitrejšo rast s platformo HubSpot?

Iza Križaj

This blog post is also available in English

Kot smo omenili že v prejšnjem zapisu, je orodij, ki se danes uporabljajo v marketingu, ogromno (več kot 7.000). HubSpot je zgolj ena od platform, ki nam pomaga pri doseganju marketinških in prodajnih rezultatov. Kot edini HubSpot Platinum Solutions Partner v Sloveniji jo seveda radi uporabljamo zase in za naše naročnike, z njenimi brezplačnimi ali plačljivimi funkcijami pa se spogleduje vedno več slovenskih podjetij.

Primerjava Mailchimpovih in HubSpotovih brezplačnih funkcij

Simona Truden

This blog post is also available in English

Po raziskavah Chiefmarchtecha je orodij, ki se danes uporabljajo v marketingu, okrog 7000, ena izmed večjih težav marketingašev pa leži v izbiri pravega orodja po ugodni ceni. Obstaja veliko brezplačnih orodij, s katerimi lahko učinkovito in optimizirano delujemo (Jasna Suhadolc jih je nekaj predstavila tudi na delavnici Društva za marketing Slovenije).

HubSpotov brezplačen CRM raste skupaj z vašim podjetjem

Nina Kožar

Sistem za upravljanje odnosov s strankami (CRM) je navadno investicija, ki si jo podjetja in start-upi v začetni fazi težko privoščijo, čeprav bi se že takrat morali odnosom s strankami posvetiti enako pazljivo kot kasneje in jim zagotoviti optimalno izkušnjo.