Pogosto slišimo, da podjetja za nastop na družbenih medijih najamejo študente, ker so pač mladi in se spoznajo na “te socialne medije”, delo zaupajo faci s Facebooka, ker ima veliko prijateljev in vsak dan objavi tri dobre štose, ali pa kar tajnici, ki zasebno sicer ne uporablja družbenih medijev, ima pa čas v odmoru med pisanjem dopisov in urejanjem računovodstva. Takšna podjetja potem suvereno trdijo, da od družbenih medijev ni nikakršnega učinka, ker so poskusili, pa nimajo nič lajkov, ali ...
Tudi mi smo za trenutek podlegli trendu točkastih nasvetov. S pripravo zanimive objave seveda mislimo tako, ki bo ljudi spodbudila k akciji z lajkanjem, širjenjem in komentiranjem.
Naj že na začetku omenim, da je članek pred vami mnenje, ki ga je bilo praktično nemogoče podkrepiti z dejstvi, kljub temu, da sem si vzela precej časa za brskanje po spletu, da bi našla s številkami podprto korelacijo med prepoznavnostjo blagovne znamke in nagradnimi igrami. Seveda vse oglaševalske agencije in upravitelji znamk v sporočilih za javnost in opisih projektov trdijo, da so z njimi dosegli fantastične uspehe, nikjer pa nisem našla niti enega pričevanja o neuspelih poskusih, čeprav ...
Eno najpogostejših vprašanj, na katera odgovarjamo v pogovorih z naročniki in znanci, je kdaj je najboljši čas za objave na družbenih medijih in pošiljanje e-obvestil. Zvečer? Zjutraj? V času kosila? Kdaj imajo ljude največ časa za branje objav in klikanje nanje.
Uredili ste si Facebook stran blagovne znamke, odprli Twitter profil in naredili LinkedIn stran podjetja. Določili ste uredniško ekipo, pripravili vsebine, ki bodo uporabnikom najbolje predstavile vaše izdelke in objavili prve statuse. Ampak, kako ljudem sporočiti, da sploh obstajate na družbenih medijih?
Vsako podjetje bi moralo slej ali prej zanimati, ali se aktivnosti na družbenih medijih obrestujejo ter v kolikšni meri vanje vlagati trud in denar. Podatki o odzivu uporabnikov nam povedo tudi, ali smo na pravi poti, ali objavljamo kakovostne vsebine in kje imamo še manevrski prostor za širitev našega polja komuniciranja.