Actuado Blog

Vse, kar morate vedeti o vhodnem marketingu in tehnoloških trendih.

ABM – Account-based marketing v B2B podjetjih

This post is also available in English

Za account-based marketing ste verjetno že slišali, gre za strategijo, ki ni nova, v zadnjih letih pa je postala popularna (tudi) zaradi novih tehnologij in pristopov, ki jih ta omogoča. Pri Actuadu smo nedavno izvedli webinar, na katerem je Jasna Suhadolc podrobneje predstavila, kaj točno account-based marketing je, komu je namenjen in kako se ga lotiti.

Kako lahko s HubSpotom merimo uspešnost našega dela?

Čas branja: 10 minut

Vsaka ekipa, naj se ukvarja z (inbound) marketingom ali prodajo, ima določene cilje, ki jih želi oz. mora zasledovati. Koliko novih leadov oziroma kontaktov smo v zadnjem mesecu dobili v naš CRM? Koliko odstotkov prejemnikov je odprlo naš mail? Kakšni so odstotki konverzije, ko kontakti potujejo po prodajnem lijaku od leadov do strank? Koliko novih poslov (ang. deals) smo ustvarili v CRM-ju ali kolikšna je njihova skupna vrednost? Koliko poslov smo dobili in zaprli ali ...

Uporaba videa v svetu brez stikov

This post is also available in English

Priljubljenost videa že nekaj časa narašča, še dodatno pa jo je okrepila epidemija koronavirusa. Pri preživljanju časa doma ljudje več časa posvečajo medijem, video vsebine pa predstavljajo enega glavnih virov zabave. Kot najbolj priljubljena vrsta vsebin si video vsekakor zasluži več pozornosti tudi v B2B okolju.

Dobre prakse email marketinga za spletne trgovine

This post is also available in English

Eden največjih izzivov spletnega poslovanja je pomanjkanje osebnega stika s kupci. Premostite ga lahko s pomočjo email marketinga, njegovo bistvo je namreč prav graditev dolgotrajnih odnosov s kupci: email marketing (e-poštni marketing) je eden najučinkovitejših načinov za nagovarjanje person oziroma predstavnikov vaših idealnih kupcev s pravimi vsebinami ob pravem času.

Kaj so persone in kako jih ustvariti?

This post is also available in English

Persone so eden od petih stebrov inbound ali vhodnega marketinga. Predstavljajo naše idealne kupce, ki jih oblikujemo na podlagi raziskav, internih analiz in izkušenj z obstoječimi kupci. So nekakšen povezovalni člen med vsebino, ki jo pripravljamo, in publiko, ki jo s to vsebino nagovarjamo.

Kaj je nakupna pot person in kako jo delimo?

This post is also available in English

V procesu odločanja za nakup se vsak izmed nas odpravi na tako imenovano nakupno pot. Najprej ugotavljamo, kaj sploh želimo. Kako bi poimenovali težavo, s katero smo se srečali, ali izziv, pred katerim smo se znašli? Ko to ugotovimo, začnemo iskati možne rešitve, nekaj kar bi nam pomagalo uspešno rešiti težavo. Nazadnje pa iz nabora možnih rešitev (bodisi da gre za izdelke ali za storitve) izberemo tisto, ki se nam zdi najbolj primerna za nas.