Actuado Blog

Vse, kar morate vedeti o vhodnem marketingu in tehnoloških trendih.

Kako lahko s HubSpotom merimo uspešnost našega dela?

Čas branja: 10 minut

Vsaka ekipa, naj se ukvarja z (inbound) marketingom ali prodajo, ima določene cilje, ki jih želi oz. mora zasledovati. Koliko novih leadov oziroma kontaktov smo v zadnjem mesecu dobili v naš CRM? Koliko odstotkov prejemnikov je odprlo naš mail? Kakšni so odstotki konverzije, ko kontakti potujejo po prodajnem lijaku od leadov do strank? Koliko novih poslov (ang. deals) smo ustvarili v CRM-ju ali kolikšna je njihova skupna vrednost? Koliko poslov smo dobili in zaprli ali ...

Postali smo prvi HubSpot Platinum Solutions Partner v Sloveniji

This post is also available in English

V Actuadu smo uradni partner HubSpota že peto leto. Z novim napredovanjem iz HubSpot Gold Certified Partner v HubSpot Platinum Solutions Partner pa smo pridobili dostop do še večjega nabora HubSpotovih orodij, znanja in podpore njihovih strokovnjakov.